ROMANJE V RIM

6. marec 2007

V nedeljo, 25. februarja 2007, smo se ob osmih zvečer, iz župnije Veliki Gaber odpravili na romanje v Rim. Z nami so šli mladi iz sedmih župnij, iz vse Slovenije. Bilo nas je za en avtobus. Ko smo se peljali, smo jih sproti pobirali.

V Rim smo prišli v ponedeljek, 26. februarja, okoli 8 ure zjutraj. Najprej smo si ogledali baziliko sv. Petra. Pri vhodu nas je pozdravil g. Rode. Ogledati smo si šli tudi grob pokojnega papeža Janeza Pavla ІІ. Kdor je želel, si je lahko šel pogledat razgled iz kupole sv. Petra. Imeli smo lepo vreme, tako, da se je daleč videlo.

Foto: Mladinska skupina Veliki Gaber

Prišel je čas kosila in zato smo imeli nekaj časa tudi zase. Popoldne  smo si šli ogledati Španske stopnice, Fontano di Trevi (vodnjak želja), Trg Navone.

Ogledali smo si tudi Panteon. Tukaj so bile pripeljane kosti umrlih mučenikov. Videli smo usta resnice in spomenik Viktorija Emanuela, ki je združil Italijo. Nato smo šli v hotel, kjer smo imel mašo. Po maši nas je čakala večerja in nato smo odšli spat.

V torek, 27. februarja, smo imeli zajtrk v hotelu. Nato smo odšli v katakombe sv. Kalista, kjer smo imeli mašo. Ogledali smo si tudi Vatikanske muzeje. Videli smo zemljevide, gobeline, Sikstinsko kapelo…šli pa smo tudi na trg ali Forum Romana, kjer so Slavoloki.

Foto: Mladinska skupina Veliki Gaber

Kolosej smo si ogledali samo od zunaj. Obiskali smo tudi največjo Marijino cerkev.

V sredo, 28. februarja, smo imeli še zadnjo mašo v Rimu. Pri tej maši smo se zahvalili za nepozabna doživetja in nove prijatelje. Nato smo si ogledali še več cerkva. Najprej smo šli v cerkev, v kateri je znan Michelangelov kip. Kip predstavlja Mojzesa. V njegovo brado je vklesan Michelangelov potret. Tam smo videli tudi verige sv. Petra.

Pogledali smo si tudi svete stopnice. Potem smo šli v cerkev sv. Pavla in nato smo se odpravili proti domu. Napoti domov je Župnik »žegnal«, vse kar smo nakupili na romanju.

Foto: Mladinska skupina Veliki Gaber

Bilo mi je zelo všeč. Veliko sem videla in doživela in mi ni žal, da sem šla. Najbolj mi je bila všeč maša v katakombah in razgled na kupoli sv. Petra.